زندگی زیبای سولی

معرفی برترین ترفندها و فوت و فن های اینستاگرام

زندگی زیبای سولی

معرفی برترین ترفندها و فوت و فن های اینستاگرام

آموزش استفاده از هشتگ در اینستاگرام به صورت حرفه ای

هشتگ ها از کجا آمده اند؟

کاربر توئیتر Chris Messina مفهوم استفاده از هشتگ برای مکالمات شبکه های اجتماعی را ایجاد کرد. در 23 آگوست 2007 ، وی با ارسال توییت پیشنهادی را برای استفاده از علامت # قبل از کلمه کلیدی یا عبارت به عنوان یک روش برای طبقه بندی مکالمات در سایت ارسال کرد. نوآوری وی بلافاصله مورد استقبال گسترده مردم قرار نگرفت. مردم شکایت داشتند که درج # نشانه باعث خواندن پیام ها می شود.

در اواخر همان سال در آتش سوزی های سان دیگو این سیستم مورد پذیرش واقعی اجتماعی قرار گرفت. هشتگ #sandiegofire به عبارتی سازمان دهنده تبدیل شد که افراد را قادر می سازد به سرعت و به راحتی در سایت ارتباط برقرار کنند. روش استفاده از علامت # در مقابل کلمه یا عبارت ، اگرچه توجه افراد را برای خواندن پیام منحرف می کند ، اما بسیار مفید به است.

توییتر نام هشتگ را ایجاد کرد و در اول ژوئیه 2009 ، این شرکت با اضافه کردن پیوند کلمات هشتگ با هم در نتایج جستجو ، عملکرد استفاده از هشتگ ها را بسیار راحت کرد. لیست شبکه های اجتماعی و سایت های مرتبط که این روش را پذیرفته اند نسبتاً گسترده است.

نحوه استفاده اینستاگرام از هشتگ ها

بنابراین هشتگ ها در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟ وقتی محتوا را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید و هشتگ در کپشن اضافه می کنید ، هرکسی می تواند روی آن هشتگ ضربه بزند و تصاویر دیگری را که از آن استفاده کرده اند نیز مشاهده کند. محتوا از طریق تب Explore با سه گزینه مفید نمایش داده می شود.

نمایش پست های هشتک
نمایش پست های هشتک


1. هشتگ های مرتبط

همانطور که از نام آن پیداست ، این هشتگهای مشابهی را نشان می دهد که ممکن است مورد توجه واقع شوند. برای هر هشتگ هشتگ مرتبط وجود ندارد ، اما برای هشتگ های معروف تر وجود دارد و این می تواند یک روش مفید برای شناسایی گروه های کاربری مشابه در یک موضوع یا صنعت باشد.

2. بخش بهترین ها (Top)

این نمای محتوایی را نشان می دهد که بیشترین جذابیت را دارد - بیشترین لایک و کامنت دارند. نکته خوب در مورد این ویژگی این است که به صورت منظم از بهترین به ضعیف ترین چیده شده است. بنابراین اگر سعی دارید خود را با استفاده از هشتگ خاص معرفی کنید تا محتوای شما لایک بخورد ، حتی اگر مدت زیادی از اشتراک گذاری محتوا نگذشته باشد ، بینندگان آن هشتگ را می بینند.

3. بخش اخیر (Recent)

همانطور که از نام آن پیدا است این بخش مربوط به پست های اینستاگرامی جدید است که از آن هشتک استفاده کرده اند. مثل بخش بهترین ها جدید ترین ها در بالا و با پایین آمدن به قدیمی تر ها می رسید.


ترفندهای استراتژی اینستاگرام - شما می توانید از هشتک ها بهترین استفاده را بکنید
اگر هشتگی بسیار پرطرفدار را با محتوای خود در نظر بگیرید ، احتمالاً فقط در چند دقیقه در بخش اخیر اینستاگرام نشان داده شوید و همچنین قرار گرفتن در نمای Top برای آن هشتگ بسیار سخت خواهد بود. اما اگر هشتگی با محبوبیت کمتری داشته باشید ، مدت طولانی تری در بالای بخش اخیر باقی می مانید. همچنین دستیابی به بخش بهترین ها ممکن است آسان تر شود. نقطه شیرین جایی در وسط است - هشتگ هایی که در حوزه پست شما استفاده می شوند ، لیدرهای خاص خود را دارند، ابتدا باید آن لیدرها را بشناسید و سپس قدرت و کیفیت پست های خود را بهتر از آنها کنید.

آموزش استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها برای بازاریابان خلاق کاربرد بسیار زیادی دارند. بیایید چند روش قدرتمند برای استفاده از آنها را مرور کنیم.

1. آنها را برای ارسال دامنه مطالب در پست های خود بگنجانید. می توانید حداکثر 30 عدد را در نظر بگیرید ، اما این احتمالاً کمی زیاد است.

2. می توانید هشتگ های شخصی خود را بسازید و از آنها با خلاقیت در تجارت خود برای مواردی مانند مسابقات ، تبلیغات و رهبری فکر استفاده کنید.

3. می توانید به دنبال هشتگ ها بگردید ، و اکنون می توانید آنها را نیز دنبال کنید ، تا در مورد روندهای محبوب تحقیق کرده و با نظر دادن ، پسندیدن یا به اشتراک گذاشتن محتوای خود با استفاده از آن هشتگ ، در گفتگوهای صنعت یا مکان خود شرکت کنید.

4- می توانید با دیدن اینکه چه کسی از هشتگ های مربوطه استفاده می کند چشم اندازهای جدید را شناسایی کنید.

برای اینکه بتوانید به تمامی مقاله دسترسی داشته باشید وارد لینک زیر شوید :

آموزش حرفه ای هشتگ گذاری در اینستاگرام

نظرات 1 + ارسال نظر
boomrun سه‌شنبه 18 آذر 1399 ساعت 15:49 https://boomrun.org/

مرسی بابت مطلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد