زندگی زیبای سولی

معرفی برترین ترفندها و فوت و فن های اینستاگرام

زندگی زیبای سولی

معرفی برترین ترفندها و فوت و فن های اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام عکس دانلود کنیم؟

برای دانلود عکس از اینستاگرام امکان مشخص وجود ندارد ، بنابراین برای دانلود عکس از اینستاگرام باید از نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید. در زیر دو روش برای Android و PC برای شما آماده کرده ایم.

مورد اول برای کاربران عادی عالی است ، زیرا به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دستگاه خود ، تصاویر را یکی یکی از اینستاگرام دانلود کنید. روش دوم به برنامه Android / Windows نیاز دارد و اگر قصد بارگیری تصاویر زیادی را دارید ، نصب این برنامه انتخاب بهتری است.

آموزش دانلود عکس از اینستاگرام
آموزش دانلود عکس از اینستاگرام


آموزش دانلود پست اینستاگرام - اندروید

  • دانلود عکس اینستاگرام توسط وب سایت

عکس اینستاگرام مورد نظر خود برای دانلود را در اینستاگرام پیدا کنید ، روی نماد بالای تصویر (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید و "کپی پیوند" (Copy Link) را انتخاب کنید.

در این مرحله مرورگر خود را باز کرده و به سایت DownloadGram برید. در این وب سایت یک کادر خالی وجود دارد لینک عکس اینستاگرامی را که کپی کردید در این کادر قرار دهید و روی دانلود کلیک کنید. بعد از اتمام دانلود شما می توانید عکس را در گالری خود مشاهده کنید.


  • دانلود عکس اینستاگرام توسط FastSave for Instagram

به فروشگاه Google Play بروید و برنامه FastSave رایگان برای Instagram را دانلود کنید.

مرحله بعدی نصب و راه اندازی برنامه fastSave است، بعد از اینکه برنامه روی گوشی اجرا شد روی گزینه “FastSave Service” ضربه بزنید و بعد آن روی "Open Instagram” ضربه بزنید. تا اینستاگرام برای شما باز شود.

در داخل اینستاگرام عکس مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس روی سه نقطه بالای تصویری که می خواهید دانلود کنید ضربه بزنید ، و گزینه "کپی پیوند" (Copy Link) را انتخاب کنید و برنامه به طور خودکار تصویر را دانلود می کند.

شما همچنین می توانید عکس های دانلودی خود را در داخل برنامه FastSave ببینید و یا اینکه عکس ها در داخل گالری شما ذخیره شده اند.

همچنین توجه داشته باشید که برنامه fastSave امکان دانلود چندین عکس از اینستاگرام به صورت همزان را برای شما ندهد، ولی توجه داشته باشید که این روش از روش قبلی سرعت بهتری دارد.


آموزش پست اینستاگرام - کامپیوتر

دانلود عکس از اینستاگرام وب همانند گوشی موبایل است ، در کامپیوتر شما به راحتی می توانید از دانلورهای آنلاین که روی وب هستند استفاده کنید.

برنامه save-o-gram
برنامه save-o-gram


دو وب سایت معروف برای دانلود عکس از اینستاگرام:

وب سایت اول : DownloadGram

وب سایت دوم : Save-o-gram

وب سایت دانلودگرام را در بالا برای شما گفتیم ، که می توانستید با پس کردن آدرس عکس به آن سایت آن عکس را دانلود کنید.

وبسایت اولی یک مشکل دارد که شما در هر مرحله اجازه دانلود یک عکس را دارید. ولی این مشکل در وب سایت دومی حل شده است. و شما امکان دانلود چندین عکس را در زمان مشخصی دارید.

منبع :  آموزش دانلود عکس اینستاگرام

معیارهای سنجش موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ

برای اینکه تأثیر فعالیت اینستاگرام شما بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد یا خیر ، باید ارزیابی کنید که پست های شما بر برند یا محصولات شما چه تاثیری دارد.

استراتژی محتوای شما چقدر قدرتمند است؟

این که آیا شما در تلاش برای باز کردن یک حساب تجاری جدید هستید یا در حال حاضر یکی از آنها را دنبال می کنید اما به سمت رویکردی که نتیجه گرا باشد دوست دارید حرکت کنید ، چندین شاخص مهم وجود دارد که می تواند شما را در رسیدن به موفقیت نهایی در اینستاگرام راهنمایی کند.

تنها کاری که باید انجام دهید گوش دادن به آنچه آنها به شما نشان می دهند است.

برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام فالوور باکیفیت خریداری کنید.


بازاریابی شما در اینستاگرام چقدر موثر است؟

اندازه گیری بازاریابی اینستاگرام
اندازه گیری بازاریابی اینستاگرام


1 - عملکرد پست ها : بهبود پست های اینستاگرام خود

اطمینان از اینکه مطالب شما با مخاطب مورد نظر تان همخوانی دارد ، برای شما به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.

اینستاگرام محل بازی برند شماست ، جایی که هویت نام تجاری شما به روشی بصری ، خلاقانه و کارآمد آشکار می شود.

پست ها را با بیشترین مخاطب (لایک و کامنت) و کمترین مخاطب هستند ، بررسی کنید و برخی از عواملی را که احتمالاً منجر به اختلاف شده اند ، شناسایی کنید.

ممکن است در انواع پست ها (به معنای ارسال تصاویر ، فیلم ها یا چرخ و فلک های بیشتر) ، نوشتن زیرنویس هایی که خیلی طولانی است ، یا اینکه به طور صحیح از هشتگ استفاده نمی کنید ، تفاوت داشته باشند.

# به پستهای برتر IG خود نگاه کنید

با تجزیه و تحلیل پست های برتر خود شروع کنید و شباهت ها را شناسایی کنید.

  • به تصاویر ، فیلم یا پست کروسل اینستاگرام بودنشان توجه کنید
  • به زیرنویس ها و موضوعاتی که آنها می پردازند
  • به تعامل و راه های دستیابی به آنها توجه داشته باشید
  • ببینید کدام یک از پست ها نظرات بیشتری دریافت می کنند
  • تعداد هشتگ هایی که در اختیار دارند را بیابید و ببینید که این هشتگ ها محبوب هستند یا نه


# معیار سنجش : ببینید رقبا چه کاری انجام می دهند

تحلیل رقبا در اینستاگرام
تحلیل رقبا در اینستاگرام


چندین ابزار وجود دارد که به شما در تعیین این معیارها کمک می کند. یکی از آنها Socialinsider است که به شما امکان می دهد عملکرد اینستاگرام خود را در برابر رقبای برتر خود ارزیابی کنید.

این بدان معناست که شما عماکرد رقبای خود را با یکیدیگر مقایسه کنید و بهترین کارهایی که آنها انجام می دهند برای رشد پیج اینستاگرامشان را شما شناسایی کنید.

شاید آنها یک ترفند در آستین خود داشته باشند که می تواند ایده هایی را برای برند شخصی شما برانگیزد ، یا شاید آنها بینش هایی درباره مخاطبی که از دست داده اید بدانند.

یا آنها به سادگی تعداد بیشتری پست اینستاگرامی ارسال می کنند.

با این کار می توانید مطالب آگاهانه تری را برای پست های بعدی خود ارسال کنید.


2 - رشد فالوور

بررسی روند رشد فالوور
بررسی روند رشد فالوور


یکی از اصلی ترین KPI های هر بازاریابی در رسانه های اجتماعی باید رشد پروفایل شما باشد.

این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به حد ممکن می رسد و به اندازه کافی جالب است که افراد را متقاعد می کند که شما را دنبال کنند.

از طرف دیگر ، اگر متوجه شوید که تعداد پیروان شما کاهش چشمگیر و مداوم دارد ، این هشدار قرمز است که استراتژی های شما به شدت نیاز به تغییر دارند.

شما باید این عملکرد را در طی یک دوره زمانی اندازه گیری کنید - مثلا یک ماه - به گونه ای که رشد را مشخص کنید ، مانند یک روز خاص که پیشرفت چشمگیری داشتید.

سپس می توانید تحقیق کنید تا مشخص کنید چه کاری را انجام داده اید تا فالوور جذب کنید، تا بتوانید آن را تکرار کنید.


3 - محافظت و نگهداری از فالوورها

برای اطمینان از اینکه پروفایل اینستاگرام شما در حال رشد است ، منطقی است که بدانیم چند نفر در واقع می توانند پست یا پروفایل شما را ببینند ، و همچنین چند بار اینستاگرام آن را به کاربران شما نشان می دهد.

شما می توانید این کار را با نظارت بر میزان دستیابی و برداشت هایی که به طور متوسط از پست هایتان دریافت می کنید ، انجام دهید.


4 - گرفتار کردن فالوورها با نام تجاری خودمان (برند)

این یکی بسیار مهم است.

به محض شروع به کار اینستاگرام شما ، ضروری است که اطمینان حاصل کنید که فالوورهایتان متعاقباً با اظهار نظر یا لایک آنچه که ارسال می کنید ، درگیر هستند.

داشتن ایک پروفایل بزرگ با تعداد زیادی دنبال کننده ، در صورتی که این فالوورها خفته باشند و یا پست های شما را نادیده بگیرند ، اصلا ارزشی ندارد.

سنجش های مهم برای ارزیابی بازاریابی اینستاگرام
سنجش های مهم برای ارزیابی بازاریابی اینستاگرام


+ اما برای مقایسه صحیح مشارکت خود با مارک های دیگر ، لازم است به طور متوسط میزان engagement در هر پست را بررسی کنید ، به این معنی که متوسط درگیری یک پست تقسیم بر تعداد دنبال کننده های صفحه است ، همه در 100 ضرب می شود.

میزان engagement استاندارد اینستاگرام شما در هر پست باید از 1.45 تا 1.92 درصد باشد

هر چیزی بالاتر از این بدان معنی است که شما یک کار عالی انجام می دهید!

همچنین برای درک نوع پستهایی که باعث درگیری در مخاطب مورد نظر شما می شوند ، بررسی درگیری پست های خود در هر نرخ پس از این کار ضروری است.


5 - هشتک های موثر

گذشته از ایجاد مشغله بیشتر ، پست های اینستاگرامی که دارای هشتگ هستند نیز قابلیت کشف پست های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

استفاده از مقدار هشتگ مناسب و انتخاب آنها با عاقلانه می تواند درگیری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بنابراین مشخص است که هشتگ شما تا چه اندازه تغییر کرده است زیرا این نشانگر دستیابی به برند شما است.

هنگام سنجش اثربخشی استفاده از هشتگ ها در پست های خود ، باید روی عواملی مانند اینکه کدام اصطلاحات بهترین نتایج را القا می کنند ، تمرکز کنید.


به هشتگ برتر خود نگاهی بیندازید.

می توانید هشتگ هایی را که در پست های برتر شما رایج است ، جذب کنید و همچنین هشتگ هایی از پست های خود را که بیشترین استفاده را برای کاربران نشان داده است ، شناسایی کنید.

ترکیبات مختلفی از آن هشتگ های برتر را امتحان کنید و نتایج را اندازه بگیرید.


6 - عملکرد استوری

استوری ها از قدرت جالبی برای جذب و جذب مخاطب برخوردار هستند.

ناگفته نماند که آنها فرصت های بسیار خوبی را برای شخصی سازی برند فراهم می آورند و به مخاطبان شما اجازه می دهند "در پشت صحنه" باشند.

در عین حال ، می توانید از استوری ها نیز استفاده کنید تا محصولات خود را به شیوه ای سرگرم کننده تر به نمایش بگذارید.

با توجه به عادتهای ارسال استوری ،استوری های برتر ، بهترین هشتگ های استوری و میزان نگه داشتن استوری هایتان ، بینش های کاملی وجود دارد که می توانید کشف کنید.


به عنوان مثال ، میزان نگهداری توسط تعداد استوری های منتشر شده در هر روز به شما می گوید که چند روایت را باید در یک روز قبل از اینکه مخاطبان خود از آن استفاده کنند ، ارسال کنند.

به طور متوسط ، تعداد مطلوب استوری ها در طی یک روز حداکثر 6 داستان است که بیش از 70٪ فالوورهای خود را درگیر خود می کنند.


سخن پایانی

تعامل با اینستاگرام (instagram engagement) به معنای صرفاً میزان وفاداری است که طرفداران شما برای آنچه ارسال می کنید دارند.

اما واقعیت این است که شما می توانید آن وفاداری را کنترل کنید. نکته اصلی در میزان علاقه ، تعامل و درگیری است که پایگاه پیروان شما نسبت به محتوای شما نشان می دهد.

با توجه به عملکرد ، پیروان ، هشتگ ها و داستانهای پست خود می توانید تعامل را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

به عبارت ساده تر ، وقتی بازاریابی اینستاگرام خود را به درستی اندازه گیری می کنید ، می توانید متوجه شوید که مخاطبان شما از مطالب شما چه انتظاری دارند.

منبع : https://vrgl.ir/uonTA